FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania.



1. Nie udało mi się dokonać przelewu przez Przelewy24. Co robić?

Nic się nie stało - nadal możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym :)

Prosimy o przelew na konto:

91 1050 1722 1000 0090 7481 5748

Fashion Store Ewa Kołbon-Stefańska,

ul.Żabiniec 64/32,

31-215 Kraków

W tytule przelewu podaj proszę swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

2. Co dzieje się z moim zamówieniem?

Wysyłamy zamówienia do 4 dni roboczych (czyli bez sobót, niedziel i świąt ). Czas realizacji może ulec wydłużeniu w okresie wzmożonej ilości zamówień, czyli np. Black Friday, promocji czy przed świętami. W niektórych przypadkach trzeba poczekać nieco dłużej (najczęściej dlatego, że czekamy na odszycie danego modelu i dostawę ze szwalni) - informujemy o tym na stronie danego produktu.

Staramy się szyć ekologicznie i nie produkować wielu nadwyżek magazynowych, a Wasze paczki pakujemy samodzielnie (a dokładniej - pakuje je Natalia), bez pomocy firm zewnętrznych, dlatego czasami przy dużej ilości zamówień (np. promocje czy specjalne okazje) mogą zdarzyć się nam małe opóźnienia, za które z góry przepraszamy. Prosimy Was o wyrozumiałość!


3. Jak czyścić torebkę?

To zależy od materiału, z jakiego jest wykonana. Nasze torebki z eko-zamszu i tkaniny możesz spokojnie wrzucić do pralki na delikatny program w niskiej temperaturze (pamiętaj, aby torebkę prać oddzielnie, powinna być sama w bębnie pralki!). Torebki z eko-skóry zalecamy prać ręcznie, z kolej nasze kosze najlepiej przecierać mokrą szmatką. Jeżeli zależy Ci na odświeżeniu samych pasków w torebce - najlepiej jest to zrobić za pomocą szarego mydła i szczotki.



4. Czy mogę stworzyć własne zestawienie kolorystyczne w torebce, wydłużyć pasek, wymienić sznurek?

Niestety na ten moment nie mamy możliwości personalizacji zamówień - wszystkie dostępne wzory i kolory są wystawione w naszym sklepie internetowym. Nie szyjemy rónież torebek na zamówienie. Od czasu do czasu urządzamy Sample Sale, czyli wyprzedaż prototypów lub torebek, które nie trafiły do oficjalnej sprzedaży - wtedy można upolować unikalne zestawienia, których nie ma w sklepie. W dobrej cenie! Dlatego polecamy Wam obserwować nasze social media (Facebook, Instagram)- tam zawsze na bieżąco informujemy o tego typu akcjach.

5. Czy torebka XYZ będzie jeszcze dostępna?

To zależy ;)

Jeżeli torebka ma komunikat “Produkt wyprzedany, czekamy na dostawę” oznacza to, że najprawdopodobniej torebka niebawem znów pojawi się na stronie - możesz zapisać się na powiadomienie, gdy torebka wróći do sprzedaży, wyślemy do Ciebie wiadomość email. Jeżeli natomiast torebka znajduje się w Archiwum i ma komunikat “Tej torebki już nie szyjemy” oznacza to, że torebki nie mamy już w sprzedaży. Na naszej stronie możesz także natknąć się na komunikat “Torebka wróci w sezonie jesień/zima” (lub wiosna/lato) - to z kolej oznacza, że póki co torebki nie szyjemy, jednak wróci ona w kolejnym sezonie.

6. Czym różni się kolor taupe od szarego?

Przede wszystkim ciepłem koloru - taupe to szaro-beżowy, o barwie zdecydowanie cieplejszej. Nasz szary to dość chłodny odcień, któremu raczej daleko do beżu. Niemniej - w zależności od światła faktycznie kolory mogą wydawać się do siebie zbliżone.

7. Czy macie jakieś kody rabatowe?

Nie możemy zdradzać takich informacji, ale raz na jakiś czas pojawiają się na naszej stronie promocje - zapisz się na nasz newsletter lub obserwuj nasze social media, a na pewno nie umknie Ci żadna akcja! Po zapisie na newsletter otrzymasz także od nas kod na darmową dostawę Twojego pierwszego zamówienia, więc warto!

8. Którą Crosserkę mam wybrać - mniejszą, czy większą?

Wszystko zależy od tego, co chcesz w niej przenosić. Crosserka mini to typowa torebka na miasto, która pomieści najpotrzebniejsze drobiazgi (np. portfel, małą kosmetyczkę), ale niewiele więcej. Z kolei Crosserka większa to torebka na wszystko - książki, zakupy, lunchboxy, strój na jogę… Zmieścisz w niej naprawdę sporo, chociaż nie wygląda na dużą.

Tutaj przeczytasz (i obejrzysz) czym różnią się modele Crosserek>

9. Czy jest możliwość obejrzenia torebek na żywo?

Niestety nie, aktualnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

10. Jak zwrócić lub wymienić torebkę?

Zwroty torebek przyjmujemy do 14 dni od momentu doręczenia zamówienia - możesz je do nas wysłać dowolnym kurierem lub Pocztą Polską (nie przyjmujemy zwrotów za pośrednictwem Paczkomatów). Nie zapomnij dołączyć paragonu oraz formularza zwrotu. Pieniądze ze zwrotu prześlemy na konto podane w formularzu do 14 dni.

Jeżeli chcesz wymienić torebkę na inną, również masz na to 14 dni - najłatwiej (i najszybciej) będzie, jeżeli po prostu zwrócisz posiadaną torebkę i zamówisz inną. Możesz także odesłać torebkę do nas wraz z formularzem zwrotu, na którym napiszesz, na jaką torebkę chcesz wymienić - jest to jednak dłuższa droga, ponieważ torebka musi do nas wrócić, zanim wyślemy do Ciebie następną.

Więcej informacji tutaj >

11. Czy mogę reklamować torebkę?

Jeżeli uszkodzenie lub wada w torebce nie wynika ze złego użytkowania (np. niewłaściwe czyszczenie) możesz ją zareklamować - dajemy gwarancję na nasze torebki do dwóch lat od daty zakupu. Jeżeli coś się zepsuje - napisz do nas maila na adres biuro@mebags.pl wraz ze zdjęciem uszkodzenia, a damy znać, co robić dalej :)

Więcej informacji tutaj >

12. Czy wysyłacie poza granice Polski?

Tak! Orientacyjny czas dostawy i koszt wysyłki znajdziesz tutaj.



Facebook

Ustawienia

Menu

Stwórz darmowe konto, aby zapisywać ulubione produkty.

Zaloguj się

Utwórz bezpłatne konto, aby korzystać z listy życzeń.

Zaloguj się