REGULAMIN SKLEPU

 

Regulamin sklepu internetowego mebags.pl

§1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy mebags.pl jest własnościa firmy Fashion Store Ewa Kołbon-Stefańska, ul.Żabiniec 64/32, 31-215 Kraków, NIP:7342981602 Regon: 121285747
  2. Dokonanie zakupu jest równoznaczne z zaakceptowaniem wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
  3. Ceny produktów umieszczone w sklepie mebags.pl podane są w PLN i zawierają wszystkie jej składniki, w tym VAT, cła i podatki oraz nie obejmują kosztów wysyłki.W naszym sklepie możliwa jest również płatnośc w Euro,wystarczy zmienić walutę która znajduję się w górnym pasku strony.
  4. Ceny podane przy towarach są obowiązującymi w chwili zamówienia.
  5. Złożenie zamówienia przez stronę mebags.pl jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.
  6. Sklep internetowy mebags.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oraz cen przesyłki znajdujących sie w ofercie, wprowadzania i usuwania towarów z oferty,jak również do czasowego zamknięcia sklepu.
  7. Sklep internetowy mebags.pl zastrzega sobie prawo przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.
  8. W przypadku zakupu towaru na który wprowadzona jest błędna cena, przez obsługę sklepu bądź błąd serwera kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie a zamówienie zostanie anulowane.

§2. Warunki zamówienia i sprzedaży

  1. Warunkiem dokonania zakupu w sklepie jest podanie prawdziwych danych osobowych oraz poprawnego adresu wysyłki.
  2. Aby dokonać zakupu należy się zarejestrować – podać swoje dane w formularzu rejestracyjnym, korzystając z podanego przez siebie adresu email oraz hasła należy zalogować się do sklepu. Od tej chwili można dokonywać zamówień.
  3. Zamówienie zostaje zatwierdzone do realizacji w chwili otrzymania informacji z systemu sklepu (złożenie zamówienia przez klienta oraz po dokonaniu opłaty) i wysłaniu potwierdzenia Klientowi drogą e-mail.
  4. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 14.00, w soboty, w niedzielę oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Przed realizacją mogą być potwierdzane telefonicznie lub mailowo przez obsługę sklepu.
  5. Zamówienia towaru przyjmowane są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę przez:
    1. stronę internetową mebags.pl,
    2. telefonicznie tj.: +48 606 271 538 ( czynny od 9:00 do 16:00),
    3. poprzez "formularz kontaktowy" który znajduje sie na stronie www.mebags.pl/kontakt
  6. Prezentowane na stronach sklepu zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji przedmiotów nie oddają ich rzeczywistej wielkościi a mają jedynie charakter informacyjny.
  7. Ponieważ duża ilość produktów z naszego sklepu to kilka modeli, istnieje ryzyko, źe produkt zostanie zakupiony przez innego Klienta, w czasie kiedy Ty kontynuujesz zakupy. W takiej sytuacji nasz zespół niezwłocznie się z Tobą skontaktuje. Istnieje wówczas możliwość zrealizowania dodatkowego zamówienia na dany model. Postaramy się wtedy wykonać dany model torby w tempie ekspresowym (w zależności od naszych możliwości warsztatowych), w przypadku braku danej skóry, zaproponujemy inne rozwiązanie.

§3. Czas wysyłki - Realizacja zamówienia

  1. Na termin dostawy składa się czas kompletacji zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierska.
  2. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie sklep niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o najszybszym możliwym terminie dostawy, a w przypadku wyczerpania zapasów o braku możliwości realizacji zamówienia.
  3. Standardowo zamówiony towar wysyłamy od 2-4 dni roboczych (pon-pt) po zatwierdzeniu zamówienia do realizacji (w okresach wzmożonej ilości zamówień, np. Black Friday, przed świętami, w czasie promocji itd., czas ten może ulec wydłużeniu). W przypadku przekroczeniu tego terminu informujemy klienta o późniejszej wysyłce. Maksymalny czas od zatwierdzenia zamówienia do wysyłki to 30 dni roboczych.
  4. Sklep internetowy mebags.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.
  5. Przesyłka kurierska dostarczana jest w następnym dniu roboczym po wyprowadzeniu z magazynu nadawcy.
  6. Towary zamówione w sklepie mebags.pl wysyłane są pod dowolnie wskazane adresy.

§4. Płatności i Transport

  1. W sklepie internetowym mebags.pl za złożone zamówienie można dokonać płatności w następujący sposób:
    1.  kartą płatniczą lub przelew bankowym za pomocą zintegrowanego ze sklepem systemu płatności - PayU
    2. przelewem na konto bankowe ING Bank Śląski 91 1050 1722 1000 0090 7481 5748 Fashion Store Ewa Kołbon-Stefańska, ul.Żabiniec 64/32, 31-215 Kraków (w tytule przelewu należy podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia)
    3. płacąc dostawcy przy odbiorze przesyłki
    4. Pay Pal
    5. Warunki dostawy w sklepie mebags.pl:
    6. POLSKA
      1. Towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Paczkomaty In Post. Czas wysyłki od 2 do 4 dni roboczych
      2. Zamówienie przekraczające kwotę 450 zł wysyłane jest gratis, na koszt sklepu.
      3. Koszt wysyłki przy zamówieniu poniżej 450 zł kurierem DPD wynosi 14 zł. Paczkomatem 14 zł.
      4. Koszt wysłki pobraniowej kurierem DPD to 16 zł. Paczkomatem 16 zł.
      5. Zamówienia zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD oraz Poczty Polskiej.
    7. UNIA EUROPEJSKA
      1. Koszt dostawy od 25 PLN (4,5 euro)
      2. Czas wysyłki około 8-10 dni
    8. USA
      1. Koszt dostawy 60 PLN (8 Euro)
      2. Czas dostawy około 10-21 dni

§5. Paragony i faktury

  1. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest paragon.
  2. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie Klienta, po podaniu wszystkich danych potrzebnych do wystawienia faktury.
  3. Paragon lub fakturę należy zachować na wypadek ewentualnych zwrotów lub reklamacja.

§6. Gwaranacja

  1. Wszystkie produkty me&BAGS objęte są dwuletnim okresem gwarancji od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wszystkie defekty wynikające z winy producenta. Gwarancji nie podlegają:
    1. naturalne zużycie
    2. uszkodzenia mechaniczne
    3. wady jawne widoczne w dniu zakupu przy założeniu, że kupujący wiedział o  nich w chwili zakupu
    4. zabrudzenia
    5. uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania
    6. różnice w kolorze i strukturze skóry, załamania bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skóry

§7. Zwroty, Wymiany i Reklamacje

  1. Warunki zwrotu bez podania przyczyn:
    1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest przekazanie do firmy me&BAGS informacji o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru oraz odesłanie towaru w stanie nienaruszonym, kompletnego.
    2. Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na wskazane konto w terminie do 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu.
    3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy

    4. Zwracany produkt należy odesłać na adres: Fashion Store Ewa Kołbon-Stefańska, ul. Graniczna 119 32-085 Giebułtów zapakowany w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające pognieceniu i zniszczeniu torebki. Do przesyłanego do nas towaru należy dołączyć oryginał rachunku (paragon lub faktura) oraz formularz zwrotu. Szczegółowe informacje na temat zwrotów wraz z formularzem znajdują się na tej stronie: https://mebags.pl/content/12-dostawa-i-zwroty 

  2. Warunki wymiany torebki:
    1. Zakupione torebki klient może wymienić na inny kolor bądź model. Torebkę należy odesłać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki (decyduje data odbioru na dowodzie dostawy). Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane. Ewentualną późniejszą wymianę towaru należy uzgodnić.
    2. Wymiana zakupionej torebki jest możliwa jedynie wówczas, gdy była nieużywana, jest kompletna i nieuszkodzona przez klienta.
    3. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem (uwaga: prosimy nie mylić z zamówieniami wysyłanymi do Państwa za pobraniem).
    4. Aby wymiana mogła zostać szybko przeprowadzona, należy:
      1. torebkę odesłać na adres: Fashion Store Ewa Kołbon-Stefańska, ul. Graniczna 119 32-085 Giebułtów zapakowaną w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające pognieceniu i zniszczeniu torebki.
      2. do przesyłanego do nas towaru dołączyć oryginał rachunku (paragon lub faktura).
      3. Koszty związane z wymianą torebki (koszty dodatkowych przesyłek i ewentualnej różnicy w cenie) pokrywa kupujący.
  3. Warunki reklamacji:
    1. Jeżeli zamówiona przez klienta torebka nie jest zgodna ze specyfikacją zamówienia, lub posiada wady, sklep po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymieni wadliwy produkt na nowy lub zwróci jego równowartość.
    2. Reklamacja zakupionej torebki jest możliwa jedynie wówczas, gdy była nieużywana, jest kompletna i nieuszkodzona przez klienta. Warunek ten nie odnosi się do reklamacji zgłoszonych na podstawie przepisów dotyczących rękojmi.
    3. Aby reklamacja mogła zostać szybko rozpatrzona należy:
      1. Torebkę odesłać na adres:  Fashion Store Ewa Kołbon, ul. Graniczna 119 32-085 Giebułtów    zapakowaną w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające pognieceniu i zniszczeniu torebki.
      2. Do przesyłanego do nas towaru dołączyć oryginał rachunku (paragon lub faktura).
      3. Koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa firma , według cennika Poczty Polskiej dla przesyłek priorytetowych krajowych.
      4. Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na konto wskazane w formularzu zwrotu w terminie do 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu.
      5. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
      6. Reklamacji nie podlegają:
      7. naturalne zużywanie się produktu,
      8. produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.

§8. Polityka Prywatności

Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Fashion Store Ewa Kołbon-Stefańska, z danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia zarejestrowanie się w sklepie internetowym i dokonywanie w nim zakupów. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności

§9. Polityka Plików Cookies

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących do wyświetlenia stron internetowych żądanych przez Użytkownika, przez Fashion Store Ewa Kołbon, ul.Żabiniec 64/32, 31-215 Kraków (Administratora Danych Osobowych).

  1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
  2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
    1. Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
    2. Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
  3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
  4. Administrator wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:
  5. realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych oraz sklepu internetowego, w szczególności realizacji zamówień
  6. Administrator wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
    1. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA],
    2. analiz i badań oraz audytu oglądalności - tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości oraz dopasowania treści reklam emitowanych w sieci reklamowej Google (remarketing) [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
  7. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  9. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

§10. Postanowienia Końcowe

  1. Korzystanie ze sklepu mebags.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  2. W razie wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy na adres: biuro@mebags.pl lub telefoniczny: (+48) 606 271 538.
  3. Sklep internetowy me&BAGS nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło klienta.

 

 

 

 

 

Facebook

Ustawienia

Menu

Stwórz darmowe konto, aby zapisywać ulubione produkty.

Zaloguj się

Utwórz bezpłatne konto, aby korzystać z listy życzeń.

Zaloguj się